W czasie stanu zagrożenia epidemicznego możesz dodatkowo zabezpieczyć swój personel w czasie wykonywania obowiązków.
Unikalność naszej oferty polega na wynajmie takich rozwiązań w przystępnej cenie. Nie musisz inwestować w bezterminową ochronę – kiedy stan zagrożenia minie, kończysz wynajem.

Proponujemy:

  1. Nadstawki na ladę, biurko lub kontuar wykonane z systemu aluminiowego oraz przezroczystej pleksi.
    Standardowy wymiar to 95x70x35 cm (szerokość x wysokość x głębokość), ale możemy dostosować go do Twojego lokalu.
    Cena wynajmu: 40 zł / tydzień

     

  2. Śluzy wejściowe do lokalu, które tworzą barierę przed bezpośrednim kontaktem z Klientem. Wykonane z systemu aluminiowego oraz przezroczystej pleksi. Mogą posiadać wyfrezowany otwór podawczy (zaznaczony na czerwono).
    Standardowa śluza to 3 skrzydła o wymiarze 100×240 cm (szerokość x wysokość), ale możemy dostosować ją do Twojego lokalu.
    Cena wynajmu: 250 zł / tydzień

     

     

  3. Naklejki ostrzegawcze z oznaczeniami STOP, BIOHAZARD, UWAGA!, DEZYNFEKCJA itp.
    Standardowy wymiar naklejki to ok. 20×30 cm, ale wykonujemy również dedykowane wielkości.
    Cena naklejki: 5 zł / szt.

     

  4. Naklejki podłogowe wyznaczające miejsca w kolejce, miejsca oczekiwania, zakaz wejścia. Dzięki nim w profesjonalny sposób zarządzisz bezpiecznym ruchem w lokalu.
    Standardowy wymiar naklejki to ok. 40×40 cm, ale wykonujemy również dedykowane wielkości.
    Cena zestawu: 50 zł / 5 szt.